KelaBard.blogg.se

Trötter

Publicerad 2013-05-20 21:58:05 i Allmänt, Livet, Maximus,

Idag har det varit en trött och seg dag. sovit lite dåligt men alla har väl sådana dagar :) 
jobbet gick segt men dagen går fort när det är mycket att göra.
 
Lillkillen fick åka och hälsa på folket på jobbet idag också :) Det är kul när han blir så glad av att träffa människor :) alldeles lagom glad.
 
Pamie och jag var ute och gick idag också :) kändes långt men vi gick sakta och tjöta mycket :) stötte på en fullvuxen rottis hane som var ute och sprang med ägare. Den drog inte lite heller och killen kunde knappt hålla. så min stora träning är inte hoppa åt andra hundar som den gjorde och va social bemötande mot människor :) inte hård träning men jag vill att lillkillen kan uppföra sig inför både djur o människor :)
 
Det blev massa lek vid vattnet idag. Pamies hund Pixie var helt galen och lekte som en blixt vid vattnet. T.o.m visade Maximushur mab går ut och hämtar pinne i vattnet :) han var inte alls rädd för vattnet och gillade det så det lär bli många sådana tillfällen :) roligt att se han komma så bra överens med Pixie och va så snäll. sen är det alltid kul att kan umgås med någon som har hund i borås också :)
 
 
nu blir de sängen för imorgon vankas jobb vid 6:45 :)
 
nighty night 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- Studsbollen med ett leende -

Liten tjej på 22 år och bosatt i staden Borås. Här kan ni läsa mest om mitt liv som hundägare, vilket då blir mycket tips, trix och träning med min hund. Ni kommer följa min resa och väg till en stolt Rottweiler ägare.Tillbringar även mycket tid med min sambo Kristoffer som är min nummer 1 :) <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela