KelaBard.blogg.se

Söndagen!

Publicerad 2013-05-12 20:18:48 i Allmänt,

Dagen började med en hund skällande vid 5 i morse då det var några tjejer som skrattade länge och väldigt högt. Orsak till att Maximus hörde var att fönstret är oftast öppet på  nätterna. Min älskade Kristoffer gick upp med vovven och gick ut med honom.  sedan var han vaken. första gången påväldigt länge jag fick sovmorgon till 9 och fcik sova ut lite.  Det blev uppgång och lagade pannkakor till frukost till mig o sambon :)
 
Efter en liten promenad med mina pojkar så blev det en trip till mamma i vårgårda och hämtade 3 kissemissar som skulle till sina nya ägare.  lite små jobbigt med 3 jamande kattungar i bilen med det gick bra :) 
 
 
Väl hemma så gjorde vi oss i ordning och åkte till gymmet. Idag blev det på Onyx i centrum. brukar åka till den vid knalleporten men skönt att variera lite. dessutom är centrum lite större och mer maskiner :) j
Jag har dessutom köpt nya gym tights som jag totalt stört älskar. sköna, bekväma, kanar inte ner, tunna och lufta . ja allt man vill ha 
 
 
Nu ligger vi i soffan jag och Maximus och kollar på Avengers. efter blir det en lång promenad och sedan sängen för imorgon är det måndag igen och då vankas det jobb. Det är 11,00-20,15 hela veckan :( jag ogillar så starkt att kobba kväll. tack vare mitt gamla jobb som bartender och restaruangchef så var det enbart kvällar och helger man jobbade. ville få bort det men har det så varannan vecka nu och börjar bli jobbigt. men men bara att bita ihop och lära sig att allt är inte bra och som man vill ha det. 
 
 
 c y a /Kela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- Studsbollen med ett leende -

Liten tjej på 22 år och bosatt i staden Borås. Här kan ni läsa mest om mitt liv som hundägare, vilket då blir mycket tips, trix och träning med min hund. Ni kommer följa min resa och väg till en stolt Rottweiler ägare.Tillbringar även mycket tid med min sambo Kristoffer som är min nummer 1 :) <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela