KelaBard.blogg.se

Ny dag, nya tag

Publicerad 2013-05-28 15:14:30 i Allmänt,

känns som jobbar som en galning igen och inte har nån tid över alls. värst är när man jobbar 11-20, man gör inte mycket innan jobbet och inte mycket efter.  så dagarna flyter förbi men känns långa och sega men ändå snabba.
 
 
det är mycket som tränas ständigt med lillkillen och det går väldigt väldigt bra faktiskt :) lite över förväntan. han är grym på sitt, stanna,nej, varsegod, ligg, upp, ner och han vacker ögonkontakt varje gång :)
 
han har fått nytt koppel och halsband, ett halvstryp i läder och matchande koppel, även grymt fina nya stora matskålar i porslin och ställ . sådana har jag letat länge efter:) 
 
Har fått för mig att börja ändra om lite hemma och jag tror inte att kristoffer har nått emot de. tänkte andra gardiner och måla lite och byta lite saker och inredning och kanske förhoppningsvis få upp tv:en på väggen som jag längtat efter och som vi aldrig får ur tummen ur rumpen å fixar ;) 
 
Kristoffers lillebror tar studenten också nästa vecka så ska bli kul ochse hur Maximjs reagerar över lite mer folk än vanligt hos dem. han måste börja vänja sig nån gång så börjar lite småttlätt nu är han är såpass liten och kan göra det :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- Studsbollen med ett leende -

Liten tjej på 22 år och bosatt i staden Borås. Här kan ni läsa mest om mitt liv som hundägare, vilket då blir mycket tips, trix och träning med min hund. Ni kommer följa min resa och väg till en stolt Rottweiler ägare.Tillbringar även mycket tid med min sambo Kristoffer som är min nummer 1 :) <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela