KelaBard.blogg.se

En vecka lång :)

Publicerad 2013-05-19 19:39:30 i Allmänt, Livet, Maximus,

Det har varit en lång vecka med jobb från 11-20 oh försökt ge mycket mycket tid till Maximus då han fick vara ensam när jag jobbadd.åkte hem på rasterna så han inte var ensam för länge.Min sambo hade sin sista vecka med jobbet i Karlskoga så han kom hem i fredags : Efterlängtat och härligt:)  
 
 
Det går bättre med lillkillen också :) han är mycket lugnare och lyssnar mer. Han springer inte 
 och hoppar med lekande inställning kring benen inomhus. han gör det fortfarande  men inte alls lika mycket. h 
 
 
Igår var vi hos svärföräldrarna och lekte på tomten lös och njöt av de fina vädret. Dock blir Maximus väldigt varm i solen då han är svart så Kristoffer och hans bror Daniel tog vattenslangen och lekte med honom. Det var uppskattat av lillen. 
 
Kvällen bestod av fest hos Sara och hennes kille med vänner från båda håll, Sara fyllde år i Fredags. Utgång mot stan vid 00,30 typ mötte jag bekanta vid polishuset som jag fastna hos. Det är inte ofta jag träffar gamla vänner från annan stad i Borås. Det var kul att tjöta ikapp o höra allt som hänt :) helt plötsligt var klockan över 1 och kom inte ihåg om de va bestämt vart Sara o c.o skulle nånstans så kikade lite på kungsgatan men de var borta sen länge för jag tjötade länge med vännerna så det blev hemgång för mig. 
 
 
Söndagen har nu innehållit städ, tvätt, strykning, mat och badat hunden även fått klorna klippt. känns underbart att lägga sig i soffan med en trött hund och kolla på Arsenal match med min man, Så kvällen kommer bli lugn då det vankas jobb mån,tis,ons,tors,lör,sön,mån,tis,ons,tors,fre, så två veckors jobb med 1 dag ledigt emellan. 
 
bild på Maximus igår. han ska vägas ikväll med. hoppas på 15 kg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- Studsbollen med ett leende -

Liten tjej på 22 år och bosatt i staden Borås. Här kan ni läsa mest om mitt liv som hundägare, vilket då blir mycket tips, trix och träning med min hund. Ni kommer följa min resa och väg till en stolt Rottweiler ägare.Tillbringar även mycket tid med min sambo Kristoffer som är min nummer 1 :) <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela