KelaBard.blogg.se

En lång dag ..

Publicerad 2013-05-10 21:12:34 i Allmänt, Livet, Maximus,

Efter en lång dag på jobbet så blev det ett stopp på My One, djurbutik och leta efter koppel med kedja men de hade bara en typ och det var även ett märkeskoppel och svindyrt 800:- för ett litet koppel smalt och tunn kedja som jag bara kan ha någon månad till på honom var det inte värt så jag köpte en vanlig liten kedja och hake. så man får göra en egen lösning.  fäster med hake i hans halsband och andra änden med kopplet. testade förut med det en liten promenad och bet inte lika mycket men han bet ändå, det minskar allafall. 
 
Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av The Vampire Diaries, som är mitt beroende. Det är sådan jäkla underbar serie :)
 
 
Senare ikväll blir det en lång promenad med lillen sedan tidig säng för jag är riktigt pumsig , då det varit många tidiga mornar denna vecka .
 
 
 
 
 
 
cy a soon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- Studsbollen med ett leende -

Liten tjej på 22 år och bosatt i staden Borås. Här kan ni läsa mest om mitt liv som hundägare, vilket då blir mycket tips, trix och träning med min hund. Ni kommer följa min resa och väg till en stolt Rottweiler ägare.Tillbringar även mycket tid med min sambo Kristoffer som är min nummer 1 :) <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela